Reklamace (vrácení) zboží
Než požádáte o reklamaci zboží, ujistěte se, že jste učinili veškeré kroky pro vyloučení závad, způsobených softwarovými chybami. Tyto chyby nejsou předmětem záruky a za jejich odstranění jsou účtovány odpovídající náklady! Např. u počítačů zkontrolujte aktuálnost data a času Vašeho zařízení, aktuálnost antiviru, nechte zkontrolovat antivirem veškeré úložné jednotky, zkontrolujte aktuálnost BIOSu a ovladačů hardwaru Vašeho zařízení (více informací najdete na stránkách podpory výrobce) a také aktualizace operačního systému. Pokud zařízení vykazuje stejné vady i po uvedení do továrního nastavení, pak se pravděpodobně jedná o hardwarovou závadu. Pokud se jedná o zařízení známnějšího výrobce, je rychlejší a především výhodnější reklamovat zboží přímo u něj, protože většina těchto výrobců poskytuje svoz vadného zboží ZDARMA! Odkazy na stránky podpory jednotlivých výrobců najdete zde. V ostatních případech prosím vyplňte formulář uvedený níže k obdržení RMA čísla a vyčkejte našich pokynů!